Emei mendiko suge zuria eta suge berdea hilkorren mundura jaitsiko dira ugazabandre eta neskame gisa, arte magiko taoistak ikasi ondoren. Mendebaldeko Lakuan, suge zuriak Xuxian gizon hilkorra aurkituko du. Haien patuek elkar gurutzatuko dute, eta ezkondu egingo dira. Tamalez, festa batean suge zuriak ardoa edango du oharkabean, eta bere egiazko forma azaleratuko da. Emaztea gizakia ez dela ikustean, ezustekoak jota hilko da Xuxian.