1644. urtearen hasieran, Ming dinastian, Li Zichengen armadak Shanxi konkistatu eta Ming garaiko hiriburura jo zuen, Yanjing aldera. Jingyangeko kanpaien bidez, Chongzhen enperadoreak ministroei dei egin zien aholkua eskatzeko. Beldurrak jota zeuden guztiak, baina enperadorearen ustez oraindik alda zitezkeen gauzak. Horregatik, dibisioak gainbegira zitzala agindu zion Li Guozhen jeneralari, eta infanteriaren eta zalditeriaren buruan jar zedila, etsaien erasoari aurre egiteko.