Egiazko istorio batean oinarrituta, bere bikiak hazteko mendian lan egiten duen ama baten istorioa kontatzen du filmak. Bikietako bat itsua da. Amak lanean eman dituen 17 urteetan, 140 zapata-pare baino gehiago txikitu eta 70 banbu-kanabera baino gehiago hautsi ditu.