Zhang Gong ikasle gaztea Yingyingekin maiteminduko da, lehen ikusian; horregatik, hura bizi den monasterioko mendebaldeko aretoan geratzea erabakiko du, hobeto ezagutzeko. Baina Tigre Hegalari izenez ezagututako gaizkile batek monasterioa inguratzera bidaliko ditu bere alprojak, Yingying bahitu nahian. Neskaren amak hitz emango du gaizkileak uxatzea lortzen duenarekin ezkonduko duela alaba. Zhang Gongek bere burua eskainiko du.