Duela 1.800 urte inguru, Ekialdeko Han dinastia erori eta etengabeko gerrak eragin zituen. Cao Cao, Han dinastiako lehen ministroa, Liu Beiren eta Sun Quanen armaden aurka lehiatuko da, baina Labar Gorrien Batailan porrot handia biziko du. Aldi horretan eratuko dira Hiru Erresumak, Wei , Shu eta Wu estatuez osatuta. Lur jota egon arren, Cao Caok ez du porrota onartuko eta erantzuna planeatuko du.