Wataru gaztagilea pozik bizi da Setanan (Hokkaido), Kotoe emaztearekin eta Shiori alabarekin. Egun batean, sukaldari famatu baten arreta erakarriko dute bere eta bere lagunen produktuek, eta haien bizipoza besteei helarazteko egun bakarreko jatetxe baten ideia planifikatzen hasiko dira.