Jiho Im Sukaldari alderrai ospetsuak Koreako penintsula osoa zeharkatuko du, ertzetik ertzera, sendagarritzat jotzen diren osagai bitxienen bila. Ama naturatik datozkio iturri guztiak; izan ere, berau izan du zaintzaile hamahiru urterekin etxetik ihes egin zuenetik. Baina ama nori esan ez edukitzearen samina etengabea izan da urte horietan. Egun batean Kim Soon-gyu aurkituko du, Jiri mendiaren gailurreko azken herriko biztanle bat. Hark eskainiko dion zopak haurtzaroko oroitzapenak ekarriko dizkio gogora.