Boliviako hiriburuan, La Pazen, itsasoaren mailatik 3.640 metrora, jatorri oso desberdineko hiru pertsona bildu ditu sukaldaritza-proiektu asmo handiko eta sinesgaitz batek, eta betirako aldatuko ditu haien bizitzak. Kenzu, Boliviako Amazonia sakonean hazitako ehiztari bat, eta María Claudia, Andeetako goi-ordokian jaioa, etxetik urrun daude. Gustuk ekarri ditu La Pazera: goi-mailako jatetxe bat eta herrialdeko gazte behartsuentzako sukaldaritza-eskola bat. Claus Meyer daniar sukaldariak sortu du –haren azken proiektua, Noma, lau aldiz izendatu dute munduko jatetxe onena–, boliviar gazte horiek etorkizun hobe baterantz gidatzeko, herrialdea munduko helmuga gastronomiko onena bihurtzen saiatzen den bitartean.