Lagunekin, familiarekin, gustuko norbaitekin… laburbilduz, gure hurkoekin ematen ditugun une gehienak janariz inguratuta ematen ditugu. Demagun janariari esker aurkitzen duzula zure bizitzako amodioa. Zer jakik maiteminduko zintuzke?