Pabloren bizitzak okelak zeharkatutako hiru belaunaldi hartzen ditu barnean. Halabeharrezko helmuga gisa, haren historian barrenduko gara: haurtzarotik gaur egungo arrakastara arte, auzoko parrila xumea munduko haragi-erretegi onena bihurtuz aurrera egin behar izan duen gizon batena. Auzoko heroi baten eguneroko epika.