Valentziako paella tradizionalaren errezeta aitzakia ezin hobea izango da Amparo ezagutzeko. Osagai artean, bere bizitzaren sekretua zein den azalduko digu 96 urteko emakume horrek: hain zuzen, optimismoa, bizipoza eta grina. Paella egiteko aitzakia harturik, bere haurtzaroko eta bizitzako zenbait oroitzapen ekarriko ditu Amparok gogora bere 8 urteko birbilobarekin batera, bide batez, gure gastronomia hurrengo belaunaldiei helarazten zaiela ziurtatzen duen bitartean.