Ate itxien atzean tragedia bat ari da gertatzen. Gaia unibertsala da: botere-sare gizagabean harrapatutako pertsona batzuen istorioa. Greziari austeritatearen diktadura ezarri nahi dion Eurotaldearen bilera-gurpil bortitzean, guztiz baztertu dira errukia eta gupida. Irteerarik gabeko tranpa klaustrofobiko horrek protagonistak hertsatzen eta, azken finean, banandu egiten ditu. Grezia klasikoaren garaiko tragedietan bezala: pertsonaiak ez dira ez onak ez gaiztoak; aitzitik, haien ustez zuzena denaren ondorioek bultzatzen dituzte. Gure garai modernorako tragedia bat.