Bost urte igaro dira gertakari sinestezin haiez geroztik, eta herritarrek beste mehatxu itzel bati egin beharko diote aurre: Lego Duplo inbaditzaileak kanpo-espaziotik datoz, berreraiki daitekeena baino bizkorrago suntsituz guztia. Haiek garaitzeko eta Lego Unibertsoan harmonia berrezartzeko borrokak esploratu gabeko mundu urrunetara eramango ditu Emmet, Lucy, Batman eta haien lagunak.