Adam, 13 urteko mutil xelebre bat, misio ausart eta epiko batean abiatuko da aspaldi desagertu zen aitaren atzean gordetzen den misterioa argitzeko. Laster konturatuko da kondairako Oin Handi ezaguna dela bere aita.