Dug harpetarra eta Urde basurdea dira Aardman estudioen abentura berri honetako protagonistak. Bi zibilizazio, Harri Arokoa eta Brontze Arokoa, historian bitartetxoa izateko lehiatuko dira. Nola? Bada, arbasoek erakutsi bezala: historiako futbol-partida epikoena eginez!