Zuhaitz batetik bestera mihura bila ari dela, halako batean, Panoramix druida lurrera eroriko da. Han etzanda hausnartzen hasiko da. Orkatila bihurritu du, baina askoz okerragoa izan zitekeen! Berak ezin balu, nork prestatuko luke neurrigabeko indarra ematen duen edabe magiko garrantzitsua? Asterixek eta Obelixek lagunduta, Galia osoan zehar bidaiatuko du druida trebe baten bila, hari edabe magikoaren errezetaren sekretua jakinarazteko eta, hala, bere herrixkaren etorkizuna ziurtatzeko.