Villasol herrixkan bi lagun bizi dira: Sebastián izeneko elefantea eta Micho izeneko katua. Sebastián, Micho eta Villasoleko herritarrak oso triste daude haien alkate maitea, Jerónimo Braulio Severin Olsen, desagertu egin delako. JBren faltan, Chist alkateordea jabetu da botereaz. Bere udal zitalak ilunpetan du herrixka, eta itxura denez JBren karguan betiko geratu nahi du Chistek.