Txori gazte batek hegan egiten ikasteko arazoak ditu; horregatik, negua iritsitakoan, ezingo du familiarekin migratu leku beroago batera. Adiskideen laguntzari esker, gai izango da etsaiz betetako mundu batean aurrera ateratzeko.