"Negar egiten baduzu, akabatuko zaitut” hitzak oraindik belarrietan dituztela, Alma eta haren haurrak erailko dituzte Guatemalako gatazka armatuan. Hogeita hamar urtera, auzi penal bat abiaraziko da genozidioa gainbegiratu zuen Enrique jeneral erretiratuaren aurka. Baina auzia nulutzat jo eta absolbituko dute, eta La Lloronaren espiritua aske geratuko da, munduan zehar nora ezean ibiltzeko, bizien artean galdutako arima gisa. Gauetan, haren negarrak entzuten hasiko da Enrique. Emaztearen eta semearen ustez, Alzheimerrarekin lotutako dementzia-krisiak bizi ditu. Ez dute susmatzen epaiketak lortu ez zuen mendekua hartzeko dagoela han Alma, etxezain berria. Veneziako zinema-jaialdian estreinatua (Giornati degli autori).