Emakume heldu bat eta haren 14 urteko alaba, sonanbulua, iratzartzen. Isilpeko krisi baten mugetan dagoen ezkon-harreman bat. Familia erritualista eta endogamikoa. Amona, senideak, lehengusuak. Uda, izerdia, alkohola, tradizioak. Gorputz biluziak, aldatzen ari diren gorputzak, eta gorputz berrien gaineko begiradak. Familiaren etxe historikoan urte amaiera ospatzeko festa izango da sonanbuluek iratzartzeko behar duten amarru beroa.