Komunismoa erori eta gero, apokalipsi osteko ingurune batean, ustekabean diru kopuru bat iritsiko zaie nekazari talde txiki eta zaharkitu bateko kideei, eta herritik joateko prestatuko dira. Herriko batzuk azpikeriatan hasiko dira, ezkutuan, irabazi guztiekin ihes egiteko; bitartean, aspaldian hildakotzat zuten pertsonaia misteriotsu bat itzuliko da herrira, eta betirako aldatuko ditu haien guztien bizitzak.