Eva 33 urte betetzear da, eta abuztuan Madrilen geratzeko erabakia fede-egintza bihurtu du. Egunak eta gauak abagune gisa aurkezten zaizkio, eta, udako dantzaldiak ospatu bitartean, beste pertsona batzuekin topatuko da Eva, eta haiei laguntzen saiatuko da, egiaz bere buruari laguntzen ari zaiola jakin gabe. La virgen de agosto egunkari gisako film bat da: errebelazio bila ari den emakume baten barne-bidaia; udako ipuin apur bat filosofiko eta mistikoa, eta alaia eta jostagarria hasieratik amaieraraino.