Marta, 17 urteko neskato bat, Afrikako resort batera joango da aitarekin eta neba txikiarekin oporretara. Marta aspertuta dago, eta, bere familiarekin baino, nahiago du hotelean lan egiten duten gazteekin ematea denbora. Lagun berri horiek tirabirak sortuko dituzte aitarekin duen harremanean, eta hitz egitera eta elkar ulertzera behartuko dute familia. Guztientzat uste baino askoz bizipen aberatsagoa bihurtuko da bidaia.