Eli, 30 urte, abokatua, haurdun, goi-mailakoa. Aitarekin batera luze prestatu duen auzi mediatikoaren ikustaldia egitekoa den egunean, aita, Bartzelonako abokatu ospetsu bat, desagertuko da. Haren bila, bere egonkortasun familiar eta emozionala hankaz gora jarriko duen errealitate batez jabetuko da.