1963. urtean, diktadura frankistaren pean, bi suediar ikaslek Espainiara bidaia egin zuten demokraziaren aldeko mugimenduen berri hedatzeko. Chicho Sánchez Ferlosio unibertsitate-trobadore gaztearekin harremanetan jarri ziren, eta Stockholmera itzultzean disko bat egin zuten haren abestien grabaketarekin. Canciones de la Resistencia española izenburua jarri zioten, eta izengabe utzi zuten egilearen eta idazlearen eremua. Diskoak berehalako arrakasta izen zuen Eskandinavia osoan.