Bi familia oso desberdin, baina, bietan ala bietan, adingabe transgenero bat. Violetak 11 urte egin berri ditu. Aspaldi erabaki zuen neska-izena eduki eta neskak bezala jantzi nahi zuela. Gurasoek, harrituta, denbora behar izan zuten haren nortasun berria onartzeko, eta gaur egun bizitza zoriontsua darama Violetak. Alanen istorioa guztiz bestelakoa da: institutuan jazarpena egin zioten, eta familiaren babesa ez zen nahikoa izan haren jaioterria guztiz hunkitu zuen amaiera saihesteko.