Paulak, 14 urteko neska batek, Ojos Negros herrian igaro behar du uda, izebarekin eta amonarekin, ia-ia ezagutzen ez dituen arren. Han, amonaren gaixotasuna dela-eta familian agertuko diren tirabirez konturatuko da. Giro itogarri horri ihes egin nahian, bere adineko neska bat ezagutuko du, Alicia, eta lagun onak bihurtuko dira. Uda amaieran, heldua izateak zer esan nahi duen sumatuko du Paulak.