Teknikaren ametsak, espazio siderala esploratzera bideratu denean, alderantzizko mugimendua ere eragin du: lurpeko mundua ireki du. Hiri modernoaren azpian, oinarria ematen dion armiarma-sare neurrigabea datza, eta haren baitakoa da ikusten dugun hiria; espazio funtzionala eta ezinbestekoa da, baina baita eremu sinboliko eta esfera ezkutu bat ere: hiriaren inkontzientea.