Edu musikari gazteak bizitza bakarti eta monotonoa darama Londres hotz eta euritsuan. Bi urtez han egon da, familiarengandik eta lagunengandik urrun, baina gutxi barru ezkontzear duenez anaia sorlekura itzuli beharko du, Valentziara. Etxera itzultzean arroztasuna eta herri-mina sentituko ditu Eduk bere baitan. Han berriz aurkituko ditu gurasoak eta anaia. Anaiarekin ez du inoiz izan antza handirik, baina badirudi orain gerturatu egin nahi zaiola eta harreman anaikorra izan nahi duela. Juanma, Farinós eta Cabolo lagunekin ere elkartuko da berriz, baita lehenagoko planak egiteko gogoarekin ere. Baina gauzak aldatu dira. Orain, bizitza ez da hain erraza… batez ere Juanmarentzat, ama oso gaixo baitu. Baina Aliciak irudikatuko du iraganera itzultze hori hobekien. Juanmaren neska-lagunak oso une zaila bizi du harremanean, antza denez, eta Edurekin berriz elkartzeak oso sentimendu eta oroitzapen bereziak ekarriko ditu atzera.