1896ko maiatzaren 11n, William Parish ingelesaren Price zirkuan, Espainian lehenbiziko aldiz irudiak mugimenduan proiektatu zituen Edwin Rousby hungariarrak, animatografo bat erabiliz. Gertaera horretatik abiatuta, zenbait anekdota aletuko ditu gure narratzaileak, Antonio Resinesek, arian-arian historia harrigarri bat osatu arte: gure zinemarena. Kontakizuna zuzendarien, aktoreen eta ekoizleen lekukotzekin uztartu, eta haiek aipatutako filmetako irudiekin ilustratuko da.