Uda da Portugaleko landa-eremuan, eta bertako festak ospatzen ari dira. Chicok ezin du burutik kendu herrian beste haur baten aurka egin duten gorroto-krimena. Isilpean, harreman estua zuen harekin. Bidaia horretan, lagunen presioa dela eta, gizartearen estandarrak betetzen eta bere beldurrak eta desirak ezkutatzen saiatuko da Chico.