Chiyo zinemagilearen amonaren erretratua da. Filmak familiari, intimitateari eta zahartzaroari buruz hausnartuko du, Yashioko (Saitamako prefektura) eguneroko bizitzako uneen bitartez, hasi udako azokatik eta erritual budistak arte.