Igande goiz batean, Karinek ohiko errutina utziko du, eta bat-batean aterako da etxetik alabaren bizikletan. Semearen bila doa, aspaldi utzi baitzuen familiako etxearen babesa. Karin baserri batera iritsiko da; semea han bizi da, gizarteak baztertutako beste batzuekin. Konturatu gabe, ama babeslearen trikimailu zaharretan eroriko da berriro, eta aurreko bizitza konbentzionala zergatik utzi zuen gogoraraziko dio semeari. Amaren eta semearen arteko harremana geldi dagoela dirudi, eta elkar ezagutzeko modu berriak aurkitu beharko dituzte orain.