Margotzaile batek parkeko banku batean utziko du mugikorra, apropos, bere azken soldata kobratu eta jaioterrira bidali ondoren. Handik gutxira, neska batek aurkitu eta beretzat hartuko du, hutsera igorritako mezu bat izango balitz bezala; deika duen mezu bat, azkenean hildakoen presentzia itzela azalduko diona.