Bi anai-arreba berriz elkartuko dira aitaren hiletan. Anaiak hotza dirudi; arreba, berriz, minduta eta minbera dago, argi eta garbi. Orain gurasoak joan zaizkie, eta ezerk ez ditu lotzen. Orduan, zergatik kostatzen zaie horrenbeste ezezagun bihurtzea?