Txinako haur bakarraren politikaren garaian, Yan jaioko da, bigarren haur bat. Gurasoek landa-eremura bidaliko dute alaba nagusia eta, Yan ezkutuan gordetzeko, neskaz jantziko dute hazi bitartean. Baina bere identitateari dagokionez nahastuta dago Yan, eta aurka egingo dio inguruko mundu kontserbadoreari. Aitaren taxi zaharra lerratuz adieraziko ditu bere sentimenduak. Gaur gauean, iragana eta ametsak gurutzatzen diren bidaiari ekitea erabakiko du.