Amanda emakume adeitsu eta bakartia bere seme Danielekin bizi da Txile hegoaldeko mendikatean. Octavio, Danielen laguna, nahigabe zaurituko da basoan ehizan ari direla. Amanda arduratuko da hura sendatzeaz, eta harreman estua garatuko du haurrarekin. Konturatuko dira zauriarekiko kontaktuak plazera ematen duela, mendetasuna sortzeraino.