Ivan triste dago, bikotekideak, Merik, duela gutxi utzi duelako. Alexek gau osoan jasan behar izan du festan zeuden bitartean. Eguzkia ateratzen denean etxera joatea erabakiko dute, baina automobilean ezusteko bat izango dute zain: aurpegian zauria duen gazte batek laguntza eskatuko die.