Borisek eta Hugok, 16 urteko bi lagunek, arma bat erosiko dute. Zuzeneko igorpen baten bitartez, ordubetean dena amaituko dela iragarriko dute Interneten. Boris ziur dago erabakiaz, baina Hugok zalantzak ditu oraindik. Haien bizitzaren azken uneetan, desira, beldurrak, oroitzapenak eta ezereza nagusituko dira streaming bidezko igorpenean.