Sevilla. Neskato baten istripuzko heriotzak polizia ustelen eta narkotrafikatzaileen sare bat emango du argitara. Eli inspektorea arduratuko da kasuaz. Polizia talde baten eta neskatoaren aita Juanen mesfidantzei aurre egin beharko die. Gainera, azken horrek justizia bere kabuz ezartzea erabakiko du.