Mário, 1999ko udaberrian Portugal erdialdean bahitutako 8 urteko mutil bat, 12 urte geroago agertuko da Parisko espetxe batean. Desagerraldiak sekretu lazgarri bat eta pertsonaia misteriotsu horren konplexutasun guztiak ezkutatzen ditu.