Kazakhstango herri batean haur bat erail dute. Bekzat detektibeak lehenbailehen amaitu nahi du ikerketa; izan ere, bertako poliziak jadanik aurkitu du hiltzailea. Baina hiritik kazetari bat iristen denean, dena amilduko da. Bere laneko ibilbidean lehenbiziko aldiz, egiazko ikerketa bat egin beharko du Bekzatek, prozedurari jarraituz.