Phillip, hamahiru urteko mutiko bat, astebetez etxetik desagertuko da arrastorik utzi gabe. Itzultzen denean, amari bizitzaren gaineko ikuspegia aldatuko diote erantzun nahi dituen galderek. Amak eta semearen irakasleek ezin dute susmatu baino mutila zertan ari zen naturaren mendean geratuz eta heriotzara hurbilduz, aitaren heriotza dela eta. Amak ezingo du onartu semeak bere bizitza duela eta alor horretan eragin mugatua izan dezakeela.