Irénée-les-Neigesen, 215 biztanle dituen Quebeceko herri isolatu batean, auto-istripu batean hilko da Simon Dube. Herritarrek, zur eta lur, ez dute tragediaren inguruabarrei buruz hitz egin nahiko. Une horretatik aurrera, badirudi denborak zentzua galduko duela irudituko zaie Dube familiarentzat, Smallwood alkatearentzat eta beste zenbait herritarrentzat, eta egunak amaigabe bihurtuko dira. Astiro, zerbait jaitsiko da inguru horretara. Dolu-garai horretan, behe-lainoaren erdian, arrotzak agertzen hasiko dira. Nor dira? Zer ari da gertatzen?