Bi aktorek zuzendariaren gurasoek elkarri idatzitako gutunak irakurriko dituzte gau eta egun batzuetan zehar. Torcuato, aita, argentinarra da, eta Kamala, ama, hindua. Gutunek 50etik 70era bitarteko hamarkadak zeharkatzen dituzte. Amodiozkoak eta idealistak dira, munduan zeharreko bidaiak jasotzen dituzte, eta sozialismoaz eta psikoanalisiaz, oinazeaz eta hautsitako ametsez hitz egingo digute. Irakurri ahala, antzekotasunak eta desberdintasunak dituen harreman bat azaleratuko da aktoreen artean. Bitartean, zuzendariak alabarekin egituratuko du familiako oroitzapenen puzzlea, XX. mendeko istorio pribatu bat.