Nire bila ari zara? Desio nauzu? Pasa dezagun ondo… Berlingo zazpi sexu-langile errumaniarren erretratua, beren esperientzien grabaketei entzuten eta erantzuten ari direnean. Kamera bezero bihurtuko da, eta esplotazio-prozesua ikuskizun, agerian utzirik botere-harremanen performatibotasun saihetsezina. Berlinale Shorts sailean estreinatutako film laburra.