Zer indar geratzen zaizkigu orainaren kaosari aurre egiteko? Nos défaites-ek politikarekin dugun erlazioaren erretratu bat egingo du. Horretarako, jolas gisa, 68ko Maiatzaren osteko filmen zatiak berrinterpretatzeko eskatuko die bigarren hezkuntzako ikasleei, eta aktore gazte horien elkarrizketak tartekatuko ditu. Nola hautematen dute haiek hazi diren mundua? Eta, batez ere, aldatu, suntsitu edo berria eraiki nahiko dute?