1913an bere bi haurrak hil eta gero, Mother izeneko bakarkako agur-dantza sortu zuen Isadora Duncan dantzari gogoangarriak. Dantzaren une erabat samur batean, ama batek azken aldiz kulunkatzen du bere haurra, joaten utzi aurretik. Mende baten ondoren, dantza lazgarri horrekin topo egingo dute lau emakumek.