1993an, 13 urte dituenean, Maxek bere lehen bideo-kamera jasoko du. 90eko hamarkadatik eta gaurdaino, guztia grabatuko du Maxek: lagunak, arrakastak, desilusioak, lehen aldiak… Hala funtsezkoa nola azalekoa. Bere bizitzako erabaki garrantzitsuena hartzeko bezperan, bere bizitzako filma editatuko du. Guztion bizitzako filma.