Aita hiltzen denean, Eliécerrek ardurapean hartu beharko du Esperanza izeneko arrebaorde ezezaguna. Hiriburura eraman beharko du, txikitan arreba abandonatu zuen amaren bila. Neskatoaz arduratuko ez dela erabaki duenez, eta bere eginkizuna bete nahian, bidaiari ekin beharko dio Eliécerrek. Bidea Toño txalupari gaztearekin egitea onartuko du; hark boxeo-txapelduna izateko joan nahi du hirira. Bide amaieran, berak eta Esperanzak galdutako familia berriz aurkitu nahi duen erabaki beharko du Eliécerrek.